tiistai 28. toukokuuta 2013

töitä, huonoja valintoja ja mekkojen odottelua


Onpahan ollut ihan katastrofaaliset puolitoista viikkoa. Olen syönyt ihan mitä sattuu ja 
liikunta on ollut nollissa. Mun pää ei vaan kestä näitä seitsemän päivän vuorotyöputkia. 
Sen vuoksi en ole ehtinyt tännekään kirjoittaa saatika ottaa kuvia. Viikonloppuna olimme kyläilemässä ja tarjolla oli omatekoista pizzaa, sipsiä, dippiä...
Ja minähän söin. Viime viikko oli TAAS plussaviikko. Ja todennäköisesti tulee 
toinen perään. Olen miettinyt kovasti, että miten saisin aikataulut matchaamaan kun
teen vuorotyötä ja sitten pitäisi ujuttaa viikottaiset kauppareissut ja muut menot
aikatauluun myös. Missä välissä mulla on aikaa lähteä lenkille? Toki niitäkin hetkiä
on ollut viikon aikana, että olisi voinit lähteä, mutta sitten on esimerkiksi satanut
vettä kaatamalla. 

Ainoa hyvä teko oli viime keskiviikkona kun kävin ihmettelemässä mulle uutta
kuntosalia Fressiä yhdessä "personal trainerini" kanssa. N veti mulle ihanan jalkarääkin.

Kesälomaan kaksi päivää. Ensimmäinen lomaviikko olkoon mun tsemppiviikko ja se painetaan täysillä. Toiseksi viikoksi lähdemme etelän lämpöön. 

Ensimmäinen kuukautiskierto hormonipistoksilla siis käynnissä ja ensi sununtaina pääsisin tekemään raskaustestiä mikäli menkat eivät ala ennen sitä. Kaikilla peukut pystyssä :)
Aikamoista odottelua tämä on ja kuulostelen mahdollisia raskausoireita koko ajan. Tosiasiahan on se, että kaikki rintasäryt, alavatsa nippailut ja huonovointisuus johtuu pregnylistä jonka pistin viime viikko sitten sunnuntaina irroittamaan munasolun (sisältää siis raskaushormonia). Silti toivon niin kovasti, että pärähtäisi se plussa testiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti