lauantai 18. toukokuuta 2013

Lievästi lihava :)



Vaaka näytti perjantaina 87,5kg eli BMI on tällä hetkellä 29,92 ja sehän tarkoittaa sitä, että olen enää lievästi lihava merkittävästi lihavan sijaan :)

Lähtö BMI mulla oli 34,16 ja kokonaispudotusta tällä hetkellä siis 12,4kg. Vielä on matkaa, mutta täytyy kyllä sanoa, että olen tyytyväinen kuljettuun matkaan, sillä luonteeltani en ole sitä pitkäjänteisintä tyyppiä. Kulunut viikko, mitä voin sanoa, ei mikään huippusuoritus. Painoa oli kyllä tippunut 1,1kg, mutta ruokavalio on ollut retuperällä ja liikuntaa ei juurikaan ole tullut. Puolustaudun sillä, että kulunut työviikko oli varmasti mun tähän astisen työurani rankin vaikkakaan sitä ei pitäisi käyttää tekosyynä. Viikonloppu meni liikkuen, mutta maanantaina illalla mulla oli lastenvaatekutsut ja tiistaina olin töissä klo.7-21.30. Keskiviikkona puolestaan oltiin aamupäivä pikkuneidin kanssa sairaalassa ja illan olin töissä. Torstaina olin kuin junan alle jäänyt töiden vuoksi ja eilen alkoi mahdoton huonovointisuus hormonipistosten vuoksi, YÖK!

Ultrassa kp13 näkyi yksi 17,5mm follikkeli eli mahdollisuuksia on. Vielä tänään olen pistänyt menopuria 75IU ja huomenna olisi tarkoitus pistää Pregnyl joka irroittaa munasolun. Piston jälkeen 36h kuluttua olisi munasolun tarkoitus irrota ja täytyy kyllä sanoa, että aikatauluttaminen on hankalaa :)

Viikonloppuna teimme miehen kanssa yhdessä 20km lenkin joista 10km kävelimme/juoksimme ja 10km pyöräilimme. Loistava fiilis joskin on vaikeaa saada yhteinen rytmi lenkkeilyyn kun toinen on lähes 20cm pidempi ja askel on sen myötä huomattavasti pidempi.


Maisemia lenkiltämme

Elokuussa olen lupautunut osallistumaan elämäni ensimmäiseen juoksutapahtumaan. Tavoitteeksi olen asettanut 3km juoksua ja loput 7km kävelyä x2 eli 10km per päivä. Mieheni on lupautunut kantamaan hänkin kortensa kekoon hyvän asian puolesta. Mahdollisimman moni mukaan!


Turkin matka lähestyy ja on ollut aika kaivaa kesävaatteita kaapista. Mitään mukavaa päälle pantavaa sieltä ei ole löytynyt. Kesävaateostoksille pitänee siis suunnata heti loman alettua eli kahden viikon kuluttua. Enää 9 työpäivää jäljellä. Loman jälkeen odottaa uudet haasteet. Äidin vaatekaapilla kävin tänään ja sieltä löytyi mekkoihanuus joka pääsee kyllä matkalaukkuun.


Mitä muuta lähtee mukaan? Bikinit (kunhan löydän ensin sopivan alaosan kaupasta), mekkoja, sandaalit, lenkkarit ja lenkkeilykamat tietenkin...toiveissa olisi, että löytäisin myös jostain sopivat farkkushortsit ennen matkaa. Nythän housukokoni on 44 joten jotain mahdollisuuksia saattaa tänä kesänä jo olla?

Kellään muulla tarkoitusta osallistua kesän juoksutapahtumiin?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti