lauantai 11. toukokuuta 2013

Onnettaren suosiossa?




Olo on mahtava! Viime viikon aikana painoa oli lähtenyt 1,5kg mikä on koko projektin aikana toiseksi onnistunein viikko. Mutta täytyy kyllä sanoa, että kyllä tuohon lukemaan pääseminen vaati itsekuria, sillä houkutuksia oli vaikka millä mitalla. Viikonlopun aikana olen kyllä vähän herkutellut ja siihen syy löytyy onnettaresta joka suosi minua tänään kauppareissulla. Käytiin pikkuneidin kanssa osallistumassa fazerin kesäkiertueen järjestämään juttuun jossa oli tuotepalkintoja. Pikku neiti voitti leipää ja äiti voitti pääpalkinnon eli repullisen fazerin herkkuja. Tottakai se arpaonni suosi läskiä :) Kaupasta kyllä lenkkeilin kotiin 7km, mutta illan aikana olen maistellut suklaata ja haukkasinpa donitsiakin. Nyt kaduttaa sillä nuo uutuus herkut olivat kyllä aikamoinen pettymys!

Kuvasta puuttuu uutuus suklaapatukka joka meni jo isin suuhun :)


Ihana mieheni on hääräillyt keittiössä myös viime aikoina ja lenkkien jälkeen ruoka on monesti odottamassa. Se on hemmottelua arjen keskellä. Meillä molemmat tekee ruokaa, mutta J on ehkä innokkaampi kokki kuin minä ja minä taas siivoan kotona mielummin. Työnjako selvä? Lohimedaljonkeja tosin meni kaksin kappalein ja salaattia lisäsin annokseen rutkasti enemmän.


Salilla olen edelleen tehnyt kaksi jakoista ohjelmaa ja tuntuu, että se sopii minulle hyvin. Jaloissa huomaa muutoksen jo selvästi ja lihastakin niissä alkaa jo olemaan. Vatsa mulla on se haaste joka ei tunnu pienenevän niin millään. Toki siinä huomaa muutoksen, että nykyisin housut on isoja myös vatsan seudulta ja läski on ikäänkuin muuttunut pehmeämmäksi. En ole varma pääseekö tuosta raskauksien mukanaan tuomasta "kengurupussista" koskaan eroon?


Ostin uudet bikinien yläosatkin etelän matkaa varten, mutta alaosaa en löytänyt. Ongelmaksi muodostui se, että kaikki tarjolla olevat bikinien alaosat ovat sen mallisia, että ne jäävät liian mataliksi ja vatsa roikkuu ikävästi. Mistä ihmeestä sitä taikoisi hyvän mallisen alaosan? Taitaa tuo koralli olla mun tämän kesän suosikkiväri. Matkaan enää neljä viikkoa ja seuraavaan painotavoitteeseen 1,1kg.

Huomenna luvassa 10km lenkkeilyä ja 10km pyöräilyä...saa nähdä hyytyykö rouva.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti