torstai 21. maaliskuuta 2013

Hyvä viikko


Viikko on mennyt liikunnallisissa merkeissä. Koska sain luvan tehdä melkein mitä vain polveni kanssa niin suuntasin lauantaina kokeilulenkille. 6km meni hyvin, jalka ei tuntunut kipeältä ja olisin voinut jatkaa lenkkiä pidempäänkin kun jalat tuntuivat niin hyviltä. Sunnuntaina taittui toinen 6km. Maanantaina pidin ihan lepopäivän ja tiistaina suuntasin salille piiiiitkästä aikaa. En edelleenkään ole osannut valita noiden liikuntaketjujen väliltä joten kävin uimahallin puntilla jossa pystyin hyödyntämään myös vesijuoksu mahdollisuuden. Salilla kului tunti ja vesijuoksemassa parikymmentä minuuttia. Mitään tiettyä saliohjelmaa mulla ei vielä ole. Josko ihana N laatisi sen lähiaikoina.

Keskiviikkona meno meni ihan hurjaksi ja rykäisin 9.3km lenkin. Olo oli mahtava!!! Hyvä minä. Käytin ekaa kertaa sports trackeria. Tänään hyväksikäytin työpaikan punttisalia ja viihdyin siellä tunnin.


Vauhtikin oli ihan hyvä, joskin askeleita piti kokoajan varoa kun oli niin liukasta.


Kulutettuja kaloreita arviolta 548.


Aloitin viime lauantaina uuden ruokaohjelman. Muutosta tuli sen verran, että kaloreita on nyt himpun verran vähemmän ja ateriakertoja kuusi. Kuudennen aterian korvaa uusi tuttavuus: heraproteiinijuoma. Mulla on makuna minttusuklaa ja täytyy kyllä sanoa, että oon ollut positiivisesti yllättynyt makuun.


Esimerkki päivällinen. Mieshän on syönyt pääasiassa samoja ruokia kuin mä ja siinä ohella tiputtanut hänkin hyvin painoa. Onneksi mulla on tollanen ihana mies joka myös viihtyy keittiössä. Tällä viikolla on ihanat ruoat odottaneet pöydässä aina kun oon tullut lenkiltä/salilta.


On niitä herkkujakin mahtunut tähän viikkoon. Vaahtoutuvaa vaniljakastiketta, vadelmia ja mariekeksiä. Nam!


Menin ostamaan housut kevään muotiväreissä ja olen jopa pari kertaa uskaltautunut laittamaan ne päälle ihmisten ilmoille mentäessä. Vielä on kuitenkin epävarma olo ne jalassa. Mainittakoon, että ekaa kertaa pitkään aikaan sain suunnistaa normaaliosastolle isojen tyttöjen osaston sijasta :)

Mitähän vaaka mahtaa näyttää huomenna kun on punnituspäivä? Ainakin oon tsempannut!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti